1- تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی طبق آییننامه تحریر دفاتر قانون مالیات های مستقیم
2- تشکیل پرونده مالیاتی و تعیین حوزه مالیاتی
3- دریافت معافیت مالیاتی برای شرکتها و موسسات
4- تنظیم صورت معاملات فصلی و ارسال آن به سامانه اداره مالیات
5- تحریر دفاتر قانونی با توجه به آئین تحریر دفاتر قانونی
6- تهیه اسناد و مدارک جهت ارائه به حوزه مالیاتی
7- شرکت در دفاعیات مالیاتی به همراه کارشناسان مجرب
8- شرکت در هیات های حل اختلاف مالیاتی
9- تنظیم لوایح مالیاتی جهت ارائه در هیات های حل اختلاف مالیاتی
10- دریافت برگ تشخیص و قطعی مالیات بر درآمد و مالیات بر حقوق
11- تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و لیست صورت معاملات فصلی موضوع ماده 169 قانون مالیاتهای مستقیم.
12- پیش رسیدگی و بررسی پرونده مالیات بر ارزش افزوده و عملکرد شرکتها، موسسات، کارخانجات، اصناف و مشاغل خاص قبل از رسیدگی سازمان امور مالیاتی جهت پیشگیری و پیش بینی های مدیریتی.
13- رفع نواقص حسابداری مالی و مالیاتی.